لامپ جادویی با قابلیت تغییر رنگ در محیط به بازار آمد
 

مبتکران لامپی را تولید کرده‌اند که به طورخودکار رنگ محیط را خوانده و به رنگ آن درمی‌آید

به گزارش سرویس علم و فن آوری پایگاه اطلاع رسانی صبا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «Huey»، لامپ کپی رنگی آفتاب‌پرست که توسط طراحان شرکت تینک‌گیک (ThinkGeek) ابداع شده، جلوه‌گری خود را با روشن کردن سطحی که روی آن قرار گرفته با دو چراغ سفید آغاز می‌کند.


در این حال حسگر نور داخلی آن، رنگ صحیح را تشخیص داده، سپس یک مجموعه الکتریکی، رنگ ال‌ای‌دی‌های تغییر رنگ متعدد را برای تولید آن نور تطابق داده و این نور از طریق بدنه نرم وینیلی Huey ساطع خواهد شد. اگر کاربران بخواهند یک ناحیه را با رنگ سطحی که در آنجا وجود دارد روشن کنند، تنها کافی است این دستگاه را روی آن سطح قرار داده و پس از تطابق با آن، دستگاه را فشار دهند. این مساله باعث می‌شود که این نور تا زمان دلخواه باقی بماند

این لامپ همچنین می‌تواند روی یک برنامه چرخشی نیز برنامه‌ریزی شود که در آن چراغ به طور ادامه‌داری از یک رنگ به رنگ دیگر تغییر می‌کند.

در صورتی که کاربران به یکی از رنگهای تولید شده تمایل داشته باشند می‌توانند با وارد کردن فشار بر آن، آن رنگ را ثابت کنند.

به گفته طراحان Huey، پنج سال پیش فناوری سنجش رنگ این دستگاه برای استفاده مشتری بسیار پر هزینه بوده، اما اکنون درون یک اسباب‌بازی آفتاب‌پرست قرار گرفته است.

Huey
با یک آداپتور برق مستقیم یا سه باتری کار می‌کند و قیمت آن 29.99 دلار است.

 


نظرات شما عزیزان:

بردیا رضایی
ساعت2:56---6 تير 1392
سلام
شرکت یو- اینوست یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تجارت و کسب درآمد در دنیای اینترنت می باشد.این شرکت که حدود ۵ سال از فعالیت حرفه ایش در زمینه کسب درآمد می گذرد توانسته نظر بسیاری از کاربران حرفه ای در این زمینه را به خود جلب کند.
شرکت یواینوست با بهره گیری از کارشناسان و ویزوتورهایش پروژه های مختلفی از سراسر جهان را به کاربران خود معرفی می کند و کابران هم با خرید سهام یا اوراق مشارکت این شرکت ها از سود سهام برخوردار می شوند و شرکت هم ۱۰ درصد سود شما را به عنوان حق الزحمه می گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر بروید
http://uinvestpay.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان